سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هر که دوستی ندارد، اندوخته ای ندارد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 30

دروغ: بعدا" باهات تماس می گیرم

معنی: دیگه هیچ وقت منو نمی بینی

دروغ: تو قسمتی از وجود منی- نمی دونی تا چه اندازه دوستت دارم

معنی: تو برای من به اندازه کافی زیبا، باهوش و پولدار نیستی میزارمت کنار

دروغ: اون دختر هیچ تیریپی با من نداره - ما فقط دوست معمولی هستیم

معنی: عاشقشم

دروغ: من ترو برای وجود خودت دوست دارم

معنی: من فقط دنبال سکس هستم

دروغ: آخر این هفته با دوستام داریم میریم کوه

معنی: داریم میریم دختر بازی.

دروغ: می تونی 5 هزار تومن بهم قرض بدی؟ تا آخر هفته بهت برمیگردونم

معنی: پولتو ببوس و باهاش خداحافظی کن.

این هم شاید بزرگترین دروغی باشد که تا بحال گفته شده:

دروغ: قول میدم تا زمانیکه مرگ مارو از هم جدا نکرده عاشقت باشم، باهات صادق باشم و ازت نگهداری کنم

معنی: ازت میخوام لباسامو بشوری، خونمو تمیز کنی، غذا برام بپزی، وقتی مریض میشم ازم پرستاری کنی، از بچه هام مراقبت کنی، به دوستام و خـانوادم سـرویـس بدی . هر وقت بخوام میـرم با دوسـتــام و دخـتـرای دیـگـه گـردش، هیچوقت پول بـهت    نمی دم و هیچ کلمه خوشـحال کنـنده ای بـهت نخواهم گفت و هیچ کاری که برای تو جالب باشه انجام نخواهم داد!

نمیدونم چرابعضیا فکر میکنند از هر چیز یه دونه توی دنیا هست .

شب ...


 نوشته شده توسط پشت خطی در جمعه 87/8/10 و ساعت 7:42 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 76170
جستجو در صفحه

لینک دوستان
یادداشتها و برداشتها
موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین
روانشناسی آیناز
%% ***-%%-[عشاق((عکس.مطلب.شعرو...)) -%%***%%
موبایل
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
بهجان / behjan
عروسک تنها و دلتنگ!!
آدمکها
یکدلی در سفر زندگی
قدرتمندترین وبلاگ دانلود
هامون و تفتان
آغاز راه
ساحل نشین اشک
امیدزهرا
مقالات مشاوره و روانشناسی و اختلالات روانی و رفتاری
تا ریشه هست، جوانه باید زد...
دوستداران حقیقت
یاسوج عــــشقـــــولـــــک
دوزخیان زمین
I Fell In Love
خانه اطلاعات
سنگر
خلوت من
پتی آباد سینمای ایران
COMPUTER&NETWORK
عاشق خاموش
زندگی سبز
چرندوپرند
توهمات قرن 21
مقالات اختلالات رفتاری و روانی...
اس ام اس عاشقانه اس ام اس سرکاری - sms love - smsi.parsiblog
دنیای امروز ما
مسیح اندیمشک
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
قدرت شیطان
حباب زندگی
mansour13
کـیـمـیـای سـعـادت
یا ضامن آهو
سکوت شب
پردازشگر
ایستگاه دوستی
خلوت تنهایی
نگاهم برای تو
بهارستان
desperado bug
اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز
(( همیشه با تو ))
میکده
diplomacy
منتظران دل شکسته
دنیای فناوری و اطلاعاتpolymer (شیمی.نانو.مکانیک.پلاستیک.لاستیک.)
سایه ی همیشگی من
پشت جبهه
کوهنوردی
یعنی خدا می خواد؟
بیکرانه ها
بتلیجه (روستای نمونه ی ایثارگری)
لوگوی دوستان
خبر نامه